недеља, 28. јул 2019.

V/A After The Storm - Tribute to Judge 7"


Evo jedne potpuno sulude kompilacije, odmah bi zeleo da se ogradim, i da kazem da nikako ne podrzavam bendove sa ove kompilacije niti delim misljenja sa istima. Naime siguran sam da su i sami clanovi Judge-a bili u cudu kada su videli ko ih sve obradjuje, i sto je jos gore izbacuje to na vinilu. Ja sam na kompilaciju naleteo preko benda Hoods, koji su obradili pesmu I've Lost, ali sam nakon skidanje kompilacije ostao u cudu nakon sto sam video jedno ime, i izdavacku kucu koja je ovo izdala. Empire Falls je otvoreno desnicarski bend kao i izdavacka kuca Prophecy records za koju je ovo izaslo. Ne shvatam, niti zelim da shvatim kako je do ove tribut singlice doslo, ali je pakleno. 




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...